Autobrastos servisas Kaune

Ar galvojate kad automobilių servisas yra geras biznis? Juk kai nuvaropte savo automobilį į servisą iš Jūsų nulupa tiek daug pinigų. Pabanmdysime nukreipti Jūsų mintis kitu kampu. Autoservisas Kaune iš principo negali uždirbti daug pinigų dėl didžiulės konkurencijos. Jei norite stabiliai gyventi yra du variantai: slėpti mokesčius arba apgaudinėti klientus. Visa bėda tame, kad yra labai daug garažinių meistrų kurie sudaro didelę konkurenciją, o jiems nereikia mokėti už patalų nuomą, darbuotojų atlyginimams, mokesčių sodrai ir VMI. Taip pat problema susiderinti su visomis institucijomis. Didžiulė problema yra palinkosauga ir žalieji. Jei į Jūsų servisą klientas atveš automobilį su  varvančia alyva Jūs rizikuojate gauti baudą už aplinkos taršą. Paradoksas. Juk Jūs ir sutvarkysite, kad automobilis gamtos neterštų. Bet tokie jau įstatymai.

servisas KauneAutoservisas Kaune “Brasta” dar turės daugiau darbo lyginant su kitais miestais, nes šiame mieste statistiškai daugiausiai parduodama dėvėtų automobilių iš užsienio. Ir dėl to rinka čia šiek tiek gyvesnė. Tačiau serviso savininkas turi turėti daug įrangos automobilių remontui. Taip pat serviso savininkas turi teikti garantijas savo klientams. O tai ypač sudėtinga, nes nes lietuviačiai važinėja ne pirmos jaunystės automobiliais. Ir jie gali bet kada subyrėti ir dėl to savaime aišku apkaltinamas automobilių servisas. Dar sudėtingiau su darbuotojais. Apmokyti naują darbuotoją pavojinga, nes jis galų gale išeis dirbti pas konkurentus. O apmokyti darbuotojai labai godūs pinigams ir juos išlaikyti sudėtinga. O prastos kvalifikacijos darbuotojai sugadinę automobilį neneša jokios atsakomybės ir visą žalą klientui turėsite atlyginti patys. Dėl to autoservisas Kaune tikrai nėra pats smagiausias verslas. Sudėtingiausia, kad automobiliai sudėtingėja ir meistras turi išmanyti apie visokius automobilius – tiek senus, tiek ir naujus. Nauji automobiliai reikalauja gilių elektronikos žinių, o senuose gilių mechanikos supratimo įgūdžių.

Baisiausia, kad autoservisas Kaune neturės pastovaus darbo krūvio. Darbo krūvis bus banguojantis kaip ir automobilių turgaus prekyba. O ji priklauso nuo metų laiko, priimamų įstatymų, užsienio valstybių iš Lietuvos perpardavinėtojų perkančių automobilius ekonominės situacijos. Tad jei galvojate, kad autoservisas tai lengvi ir dideli pinigai manau persigalvojote. Dar vioena vieta kurios nepaminėjau tai, kad lietuviai nevažinėja standartiniais automobiliais. Jie perdaryti, kad važiuotų su dujų įranga (jei benzininiai), o dyzeliniai dažnai būna čipuoti norint pakelti jų galią. Dėl to rmeontas dar pasunkėja, nes reikai taikytis prie individualios situacijos.